صهیونیست‌ها هلاکت ۲ نظامی خود در عملیات ضد صهیونیستی را تائید کردند عراق: جنایت اسرائیل در رفح نیازمند اقدام فوق‌العاده کشورهای اسلامی و منطقه‌ است سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به خسارات سنگین صهیونیست‌ها در رفح اعتراف کرد منبع امنیتی مصر: اسرائیل شکست نظامی خود را با دروغ پنهان می‌کند واکنش حماس و جهاد اسلامی به عملیات قهرمانانه ضدصهیونیستی در نابلس حمله عامدانه صهیونیست‌ها به آمبولانس‌ها | رفح آماج حملات اشغالگران اذعان مقام صهیونیست به هلاکت و زخمی‌شدن ۶ نظامی صهیونیست در غزه (۹ خرداد ۱۴۰۳) حمله گردان‌های القسام به اشغالگران | شماری نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند (۹ خرداد ۱۴۰۳) عملیات ضد صهیونیستی در نابلس | حال ۲ صهیونیست وخیم است تجاوز هوایی صهیونیست‌ها به بانیاس سوریه ۱۱ شهید و زخمی برجای گذاشت ارتش رژیم صهیونیستی مدعی تسلط بر محور فیلادلفیا شد ادای احترام به رئیس‌جمهور شهید در سازمان ملل کاخ سفید: هنوز شاهد عملیات نظامی گسترده اسرائیل در رفح نیستیم نظامیان صهیونیست برای فرار از جنگ خود را به دیوانگی می‌زنند برگزاری مراسم ترحیم مادر «سید حسن نصرالله» در حرم حضرت معصومه (س) رسانه عبری: اسرائیل با آتش بس طولانی موافقت کرد حملات موشکی و توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان علیه مواضع صهیونیستی (۹ خرداد ۱۴۰۳) توافق قطب‌های مخالف کابینه اسرائیل برای تغییر نتانیاهو مواضع روسیه و فرانسه در شورای امنیت علیه صهیونیست‌ها بلینکن: مشخص نیست از سلاح‌های آمریکایی در حمله به رفح استفاده شده باشد
سرخط خبرها

ادغام تعرفه‌های رای‌گیری در انتخابات مجلس و خبرگان ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۲۰۰۹۸۰
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
ادغام تعرفه‌های رای‌گیری در انتخابات مجلس و خبرگان ۱۴۰۲
مدیرکل انتخابات و دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در راستای تسهیل در رای‌گیری، تعرفه‌های رای در این دوره انتخابات مجلس و خبرگان ادغام شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن اسلامی عصر امروز در همایش هیات‌های اجرایی شهرستان‌ها و بخش‌های لرستان که در سالن بانک صادرات این شهرستان برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدا، اظهار کرد: امسال سال حساسی است به جهت اینکه قانون انتخابات مجلس، قانون خبرگان رهبری و همچنین قانون شفافیت بر تامین مالی تبلیغات انتخاباتی تغییر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: قبلا کل فرآیند انتخابات مجلس ۸۳ روز بود و اکنون به ۲۰۹ روز تغییر کرده و این نشان از تغییر بزرگ در عرصه انتخابات دارد.

مدیرکل انتخابات و دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به فعالیت ۱۲۱۸ هیات اجرایی اصلی و فرعی در سراسر کشور، تصریح کرد: در طی مدت مقرر هیات‌های اجرایی با حضور افراد دقیق و سلیم تشکیل شده است.

اسلامی با بیان اینکه هیات‌های اجرایی تا کنون بر اساس قانون عمل کرده‌اند، افزود: ما توانستیم تا کنون در شرایط قانون‌مند فرایند اجرایی را مدیریت کنیم.

وی تصریح کرد: امسال در حوزه ورود، رای دهنده می‌تواند به همراه شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه رای دهند و این یکی از تغییر‌های قانون است.

مدیرکل انتخابات و دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی هیچ وقت خطی نبوده و با فراز و فرود همراه بوده است، افزود: این موضوع به دلیل این بوده که تولید اعتماد از ناحیه مردم در هر انتخابات شکل گرفته است.

اسلامی با بیان اینکه ۷۵۰ هزار نفر عوامل اجرایی در شعب انتخاباتی هستند، افزود: کلیه شعب را تا ۳۰ آذر در سامانه نهایی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در رای‌گیری تسهیل لازم فراهم شده، به طور نمونه تعرفه‌های رای در این دوره ادغام شده و حتی درخواست کردیم صندوق‌های مجلس و شورای نگهبان هم یکی شوند.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور با تاکید بر اینکه فرآیند‌ها به صورت دقیق منظم و متعهدانه پیگیری شود، افزود: دستگاه‌های احراز هویت در شعب رای‌گیری با بهترین کیفیت در جهت جلوگیری از اتلاف وقت در اختیار عوامل اجرایی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل انتخابات و دبیر ستاد انتخابات کشور بیان داشت: نامزد‌های انتخاباتی در ایام تبلیغاتی هر وجهی را که هزینه می‌کنند باید در سامانه شفافیت بارگزاری کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->